اشتغال با محوریت کارآفرینی برای زنان یکی از اولویت هاست
کد خبر: 3876182
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
معاون رئیس جمهور:

اشتغال با محوریت کارآفرینی برای زنان یکی از اولویت هاست

گروه اجتماعی - معاون رئیس جمهور گفت: دولت تدبیر و امید نیز تلاش می کند زمینه های لازم را برای توسعه فعالیت های اشتغالزایی در سطح کشور فراهم کند، بی تردید با توسعه این فعالیت ها شاهد رونق تولید و اشتغال با محوریت کارآفرینی برای زنان و مردان خواهیم بود که یکی از اولویت هاست.

به گزارش ایکنا از گیلان، معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده امروز، 14 بهمن ماه در آیین افتتاح بزرگترین پروژه پرورش قارچ استان و مکانیزه شمال کشور که در روستای کلش طالشان بخش مرکزی رشت برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و خانواده های شهدا، اظهار کرد: باید ادامه دهنده راه شهدا با مجاهدت در عرصه کارآفرینی، تولید، رشد اقتصادی و مشارکت سیاسی و اجتماعی باشیم.

وی حضور مردم در صحنه های انقلاب را پیام آور عزت و سربلندی دانست و افزود: برای تحقق اهداف دولت در حوزه کارآفرینی، تولید و اشتغال با وجود شرایط سخت اقتصادی و تحریم های ظالمانه نباید اجازه دهیم ناامیدی و فقر و بیکاری بر جامعه غلبه کند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تلاش در عرصه کارآفرینی را بسیار ارزشمند دانست و گفت: دولت تدبیر و امید نیز تلاش می کند زمینه های لازم را برای توسعه فعالیت های اشتغالزایی در سطح کشور فراهم کند، بی تردید با توسعه این فعالیت ها شاهد رونق تولید و اشتغال با محوریت کارآفرینی برای زنان و مردان خواهیم بود که یکی از اولویت هاست.

ابتکار، استان گیلان را برخوردار از موهبت های طبیعی خدادادی دانست و افزود: این استان ظرفیت های بالایی برای کارآفرینی در بخش های کشاورزی و گردشگری دارد و باید از آن برای اشتغال استفاده کنیم.

ارسلان زارع، استاندار گیلان در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و معمار کبیر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: هدف از افتتاح پروژه های دهه فجر تحقق منویات رهبر انقلاب و تاکیدات رئیس جمهوری در عرصه اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه تا پایان سال پروژه های متعددی با محوریت کارآفرینی در گیلان افتتاح می شود، خاطرنشان کرد: به دنبال رونق تولید و کاهش نرخ بیکاری در گیلان هستیم.

انتهای پیام
captcha